Повернутися до звичайного режиму

Here you can find and download tables and charts to use in your teaching practice

На цій сторінці ви знайдете (і можете завантажити) таблиці, бланки та шаблони для використання у своїй професійній діяльності

Chart of analysis of students' diaries / Бланк аналізу ведення щоденників

Аналіз ведення щоденників

Дата перевірки___________ Мета перевірки____________________

Клас____________ Класний керівник__________________

Всього учнів у класі______ Перевірено щоденників____________

Аналіз ведення щоденників
В С Н Примітки
Регулярність і якість перевірки учителем
Наповнюваність оцінок
Взаємозв’язок вчителів і батьків
Грамотність учнів
Культура ведення щоденників
Додержання єдиного орфографічного режиму
Дозування домашніх завдань, диференціація
Об’єктивність перевірки щоденників вчителем



Пропозиції ____________________________________________________________

______________________________________________________________________

Ознайомлений з результатами перевірки ______________ ___________________

Chart of analysis of students' notebooks / Бланк аналізу ведення робочих зошитів

Контроль за веденням робочих учнівських зошитів

для робіт з ____________________________________

Вчитель_____________________________________ Дата ______________________

Мета перевірки______________________________

Кількість учнів у класі______________ Кількість зошитів____________________

з/п Показники нормативності Зауваження
1 Відповідність кількості зошитів кількос­ті учнів за списком
2 Відповідність кількості видів зошитів вимогам інструкцій
3 Зовнішній вигляд зошитів
4 Оформлення титульної сторінки
5 Частота перевірки вчителем
6 Якість перевірки
7 Дотримання нормативних вимог до оці­нювання письмових робіт
8 Якість виправлення помилок учителем
9 Система роботи над помилками, її ре­зультативність
10 Обсяг класних і домашніх робіт
11 Наявність диференційованого, індивіду­ального підходу до робіт учнів
12 Зміст робіт, його відповідність до вимог програм, рівень складності робіт
13 Система письмових робіт учнів
14 Якість знань, умінь і навичок на підста­ві письмових робіт, грамотність учнів
15 Дотримання єдиного орфографічного ре­жиму
Загальна кількість балів
Рівень

Заступник директора _______________ ___________________________

(підпис) (П.І.Б.)

Ознайомлений (а) ____________________ _______________________

Chart of lesson analysis / Бланк аналізу уроку вчителя іноземних мов

БЛАНК АНАЛІЗУ УРОКУ

клас

“__” _________200_рік __________________________

предмет

Учитель, категорія

Мета контролю

Інформація про клас

Тема уроку:

Мета:

Тип уроку:

(засвоєння нових знань; засвоєння умінь і навичок; комплексне застосування знань, умінь та навичок; узагальнення та систематизація знань; контроль і корекція знань, умінь та навичок; комбінований урок тощо)

Дотримання принципів навчання: науковість; доступність; наочність; проблемність; самостійність учнів; активність учнів; системність і послідовність; урахування індивідуальних особливостей учнів; диференціація; інтеграція; свідомість, стійкість засвоєння знань, умінь та навичок; єдність освітніх, розвивальних, виховних функцій навчання. Реалізовано методи навчання Методи навчання: усний виклад матеріалу (розповідь, пояснення); бесіда; спостереження над мовою; робота з підручником; метод вправ. Методи навчання: пояснювально-ілюстративний; репродуктивний; проблемний виклад, частково-пошуковий; дослідницький. Інтерактивні методи. Застосовано засоби навчання: таблиця; ілюстрація; ТЗН; картки; підручники; посібники; записи на дошці; інші. Форми організації навчального процесу: фронтальна; групова; індивідуальна; інші. Формивиконання робіт: усна; письмова; з місця; біля дошки; інші.

Зовнішня організація уроку

своєчасність початку і кінця уроку; темп і тональність уроку; раціональна організація навчального часу; своєчасність запису до щоденника домашнього завдання; обсяг домашнього завдання, інструктаж; своєчасність виставлення оцінок, їх коментування.
Висновки:____________________________ ______________________________________ ______________________________________ ______________________________________ ______________________________________ ______________________________________ ______________________________________ ______________________________________ ______________________________________ ______________________________________
Організація навчальної діяльності мотивація навчання; досягнення мети уроку; логічність і послідовність викладу; оптимальність структури уроку; раціональність використання методів, принципів, засобів навчання; культура мовлення учнів, учителя; рівень дисципліни. Висновки:____________________________ ______________________________________ ______________________________________ ______________________________________ ______________________________________ ______________________________________ ______________________________________ ______________________________________
Опитування пройденого матерiалу Метод - бiля дошки, з мiсця, розв’язування задач, ушiльнене, програмоване; Форма - iндивiдуальна, групова, фронтальна, письмова. Формулювання запитань - чiтко, вичерпно, недостатньо чiтко, чiтко. Правильнiсть i мотивацiя оцiнок - правильнi, заниженi, завищенi, мотивованi, немотивованi, слабо мотивованi. Висновки:____________________________ ______________________________________ ______________________________________ ______________________________________ ______________________________________ ______________________________________ ______________________________________ ______________________________________ ______________________________________ ______________________________________ ______________________________________

Висновки, зауваження, пропозиції:

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Урок відвідав:

(посада; прізвище, ім’я та по батькові; підпис)

The front page of a calender planning / Оформлення титулки календарно-тематичного планування

Погоджую Затверджую

Заступник директора з НВР Директтор гімназії № 290

__________І. І. Іванов __________ І. І. Іванов

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

в 10-х класах

гімназії №000 м. Києва

на 2015-2016 навчальний рік

І (та ІІ) семестр

Програма:

· «Програма з іноземних мов для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мови», Київ, 2010

Підручник:

· English Plus 1 (Oxford University Press)

Вчитель: Іванов І. І.

Київ 2015

Погоджую Затверджую

Заступник директора з НВР Директтор гімназії № 290

__________ І. І. Іванов __________ І. І. Іванов

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З НІМЕЦЬКОЇ МОВИ

в 5-х, 6-х та 9-х класах

гімназії №000 м. Києва

на 2015-2016 навчальний рік

І (та ІІ) семестр

Програма:

· «Програма з іноземних мов для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов. Друга іноземна мова. 5-ий клас – перший рік навчання», Видавничий дім «Освіта», 2013 (10-11 класи: Київ, 2010)

Підручник:

· Hallo Freunde!

Вчитель: Іванов І. І.

Київ 2015

Погоджую Затверджую

Заступник директора з НВР Директтор гімназії № 290

__________ І. І. Іванов __________ І. І. Іванов

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З ЯПОНСЬКОЇ МОВИ

в 3-х, 6-х та 10-х класах

гімназії №000 м. Києва

на 2015-2016 навчальний рік

І (та ІІ) семестр

Підручник:

· Hallo Freunde!

Вчитель: Іванов І. І.

Київ 2015

Кiлькiсть переглядiв: 1675

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Дата останньої зміни 18 Квітня 2016

Фотогалерея