Here you can find and download tables and charts to use in your teaching practice
На цій сторінці ви знайдете (і можете завантажити) таблиці, бланки та шаблони для використання у своїй професійній діяльності
Chart of analysis of students' diaries / Бланк аналізу ведення щоденників
Аналіз ведення щоденників
Дата перевірки___________ Мета перевірки____________________
Клас____________ Класний керівник__________________
Всього учнів у класі______ Перевірено щоденників____________
Аналіз ведення щоденників
В | С | Н | Примітки | ||
Регулярність і якість перевірки учителем | |||||
Наповнюваність оцінок | |||||
Взаємозв’язок вчителів і батьків | |||||
Грамотність учнів | |||||
Культура ведення щоденників | |||||
Додержання єдиного орфографічного режиму | |||||
Дозування домашніх завдань, диференціація | |||||
Об’єктивність перевірки щоденників вчителем |
Пропозиції ____________________________________________________________
______________________________________________________________________
Ознайомлений з результатами перевірки ______________ ___________________
Chart of analysis of students' notebooks / Бланк аналізу ведення робочих зошитів
Контроль за веденням робочих учнівських зошитів
для робіт з ____________________________________
Вчитель_____________________________________ Дата ______________________
Мета перевірки______________________________
Кількість учнів у класі______________ Кількість зошитів____________________
з/п | Показники нормативності | Зауваження | |
1 | Відповідність кількості зошитів кількості учнів за списком | ||
2 | Відповідність кількості видів зошитів вимогам інструкцій | ||
3 | Зовнішній вигляд зошитів | ||
4 | Оформлення титульної сторінки | ||
5 | Частота перевірки вчителем | ||
6 | Якість перевірки | ||
7 | Дотримання нормативних вимог до оцінювання письмових робіт | ||
8 | Якість виправлення помилок учителем | ||
9 | Система роботи над помилками, її результативність | ||
10 | Обсяг класних і домашніх робіт | ||
11 | Наявність диференційованого, індивідуального підходу до робіт учнів | ||
12 | Зміст робіт, його відповідність до вимог програм, рівень складності робіт | ||
13 | Система письмових робіт учнів | ||
14 | Якість знань, умінь і навичок на підставі письмових робіт, грамотність учнів | ||
15 | Дотримання єдиного орфографічного режиму | ||
Загальна кількість балів | |||
Рівень |
Заступник директора _______________ ___________________________
(підпис) (П.І.Б.)
Ознайомлений (а) ____________________ _______________________
Chart of lesson analysis / Бланк аналізу уроку вчителя іноземних мов
БЛАНК АНАЛІЗУ УРОКУ
клас |
“__” _________200_рік __________________________
предмет
Учитель, категорія
Мета контролю
Інформація про клас
Тема уроку:
Мета:
Тип уроку:
(засвоєння нових знань; засвоєння умінь і навичок; комплексне застосування знань, умінь та навичок; узагальнення та систематизація знань; контроль і корекція знань, умінь та навичок; комбінований урок тощо)
Дотримання принципів навчання: науковість; доступність; наочність; проблемність; самостійність учнів; активність учнів; системність і послідовність; урахування індивідуальних особливостей учнів; диференціація; інтеграція; свідомість, стійкість засвоєння знань, умінь та навичок; єдність освітніх, розвивальних, виховних функцій навчання. | Реалізовано методи навчання Методи навчання: усний виклад матеріалу (розповідь, пояснення); бесіда; спостереження над мовою; робота з підручником; метод вправ. Методи навчання: пояснювально-ілюстративний; репродуктивний; проблемний виклад, частково-пошуковий; дослідницький. Інтерактивні методи. | Застосовано засоби навчання: таблиця; ілюстрація; ТЗН; картки; підручники; посібники; записи на дошці; інші. Форми організації навчального процесу: фронтальна; групова; індивідуальна; інші. Формивиконання робіт: усна; письмова; з місця; біля дошки; інші. |
Зовнішня організація уроку своєчасність початку і кінця уроку; темп і тональність уроку; раціональна організація навчального часу; своєчасність запису до щоденника домашнього завдання; обсяг домашнього завдання, інструктаж; своєчасність виставлення оцінок, їх коментування. | Висновки:____________________________ ______________________________________ ______________________________________ ______________________________________ ______________________________________ ______________________________________ ______________________________________ ______________________________________ ______________________________________ ______________________________________ |
Організація навчальної діяльності мотивація навчання; досягнення мети уроку; логічність і послідовність викладу; оптимальність структури уроку; раціональність використання методів, принципів, засобів навчання; культура мовлення учнів, учителя; рівень дисципліни. | Висновки:____________________________ ______________________________________ ______________________________________ ______________________________________ ______________________________________ ______________________________________ ______________________________________ ______________________________________ |
Опитування пройденого матерiалу Метод - бiля дошки, з мiсця, розв’язування задач, ушiльнене, програмоване; Форма - iндивiдуальна, групова, фронтальна, письмова. Формулювання запитань - чiтко, вичерпно, недостатньо чiтко, чiтко. Правильнiсть i мотивацiя оцiнок - правильнi, заниженi, завищенi, мотивованi, немотивованi, слабо мотивованi. | Висновки:____________________________ ______________________________________ ______________________________________ ______________________________________ ______________________________________ ______________________________________ ______________________________________ ______________________________________ ______________________________________ ______________________________________ ______________________________________ |
Висновки, зауваження, пропозиції:
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Урок відвідав:
(посада; прізвище, ім’я та по батькові; підпис)
The front page of a calender planning / Оформлення титулки календарно-тематичного планування
Погоджую Затверджую
Заступник директора з НВР Директтор гімназії № 290
__________І. І. Іванов __________ І. І. Іванов
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
в 10-х класах
гімназії №000 м. Києва
на 2015-2016 навчальний рік
І (та ІІ) семестр
Програма:
· «Програма з іноземних мов для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мови», Київ, 2010
Підручник:
· English Plus 1 (Oxford University Press)
Вчитель: Іванов І. І.
Київ 2015
Погоджую Затверджую
Заступник директора з НВР Директтор гімназії № 290
__________ І. І. Іванов __________ І. І. Іванов
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З НІМЕЦЬКОЇ МОВИ
в 5-х, 6-х та 9-х класах
гімназії №000 м. Києва
на 2015-2016 навчальний рік
І (та ІІ) семестр
Програма:
· «Програма з іноземних мов для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов. Друга іноземна мова. 5-ий клас – перший рік навчання», Видавничий дім «Освіта», 2013 (10-11 класи: Київ, 2010)
Підручник:
· Hallo Freunde!
Вчитель: Іванов І. І.
Київ 2015
Погоджую Затверджую
Заступник директора з НВР Директтор гімназії № 290
__________ І. І. Іванов __________ І. І. Іванов
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З ЯПОНСЬКОЇ МОВИ
в 3-х, 6-х та 10-х класах
гімназії №000 м. Києва
на 2015-2016 навчальний рік
І (та ІІ) семестр
Підручник:
· Hallo Freunde!
Вчитель: Іванов І. І.
Київ 2015
Коментарi